resa efter gymnasiet?

Flygbolagen ska ha internet att tacka nu när alla drar till Thailand osv. Folk bloggar och facebookar ju helt hejdlöst med bilder och ord om hur underbart det är. Så.. nu sitter jag här och tittar på resor jag med. Satt och tänkte att det skulle vara omöjligt att få med sig pojkvännen dit. Pengarpengarpengar liksom. han lät inte så lättövertygad när han nyss kom hem...

- hörrudu, vad gör du?
- drömmer lite...
- men du har inte råd med det där
- man måste få drömma...

men..

..när vi kollat på priser och upptäckt att det skulle kosta cirka sextusen tur och retur stockholm-bangkok blev vi något (mer) taggade. Jag hade kollat på att bara åka några veckor, varpå självaste Arvid säger "men jag vill va där längre, några månader eller nåt?". Så, nu har vi bestämt oss för att börja jobba och eftersom jag inte riktigt har tid förrän till sommaren tänkte jag försöka sälja diverse saker för att få ihop lite.

Egentligen är väl det här bara drömmar som inte ens kommer hända förrän om flera år, men iaf. Jag har lite rus i kroppen för jag vill genast sätta igång. Skulle vara sjukt kul att åka flera stycken också. Just like Ester.. ;) men att typ mötas upp och ses lite då och då. BAAH, taggad! vill upptäcka världen! volontärarbeta och iih... det spritter nästan i kroppen på mig!
Ester som är i Vietnam nu; (vet inte vem som tagit bilden dock..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0