6 januari 2010

Jaha, här har man inte varit inne sen innan jullovet började. Duktigt duktigt! Så jag får väl passa på att säga GOD JUL och GOTT NYTT ÅR. 2010, det är fan inte klokt... Nu borde de börja säga att de kör musik från 00-talet på Rockklassiker också, det började ju för tio år sen. Sjukt!

Under jullovet har jag kanske inte gjort överdrivet mycket. Var sjuk hela första veckan, under jul osv och har inte varit tipptopp förrän nu när hostan är över. Julafton firades hemma med snabbvisit hos bajsis (aka Helene), Arvid och mormor&morfar på kyrkogården. Juldagen var hela familjen över och vi firade jul igen. Dagarna efter hände det inte så mycket. Väldigt mycket degande, bland annat på en mysig filmkväll hos Helene med nästan hela gänget. Jättelänge sen och jättevälbehövligt! Jag och Helene lunchade även med Ester eftersom hon for iväg till Asien i fyra månader dagen innan nyår. Den morgonen åkte även jag och Arvid förbi och sa hejdå klockan sex på morgonen och sen for vi iväg till Romme och åkte skidor i 26minus grader. Ashärligt!

Sen vare nyår med barnkalas och fyrverkeritittande i poolen och trerättersmiddag. Perfekt för mig! Dagen efter var det upp tidigt och åka till Mora med Jocke där vi, efter att ha gått i 1,5 timme, kom fram till ett hus det var -10grader i. Brrrr! Sen fick vi upp värmen till ca +10 när resten av Romsons kom. Sen blev det lite ännu varmare när Bränes kom. Sen åkte vi bräda i några dagar. Åkte snowboardskola (som jag fick av familjen Bräne i julklapp) en dag. Jättekul!
Kom hem i måndagskväll. Igår var jag hemma hos Per med Arvid och Alex och spelade Wii eftersom Per hade varit och köpt det på dagen. Det var jättekul och jag känner mig väldigt sugen på att köpa ett eget. Kommer väl när vi flyttat hemifrån.

Idag har jag ätit frukost klockan halv fyra, försökt skriva på min svenska uppsats och ska snart iväg på bio eftersom Arvid ville se New Moon (han bjuder ;D♥). Nu ska jag skriva lite ännu mer på min uppsats och sen iväg till Täbban. Imorgon börjar skolan, och det suger ju koballe.


Måste btw börja lägga upp mer bilder, den här bloggen blir ju jättetråkig annars. Ska skärpa mig! =)



TJINGTJONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0