27 januari!

Idag har jag varit på danderyds. Skulle ta provokation på kåvepenin (ett pencilin). Så allt började med att jag skulle få en infart (sån man får dropp i genom armen). Grejen är ju att jag tycker att det är sjukligt obehagligt med sprutor och allt som inbefinner sig under min hud. Men ja, hon stack mig och håll på och joxa ett tag. Det gick inget vidare och doktorn var hemskt ledsen att behöva göra ett nytt stick på andra armen.

Ja, två och en halv timme och nio stick senare var den på plats...
Sen fick jag ta massa piller med en halvtimmes mellanrum hela tiden. Men jag fick inga reaktioner så det ser ut som jag kommer kunna äta detta pencilin i fortsättningen. Yeey! men för att va på säkra sidan ska jag ta blodprov och kika om sex veckor.
Nu är jag iallafall hemma och har precis käkat min lunch. Champinionsoppa och ostkaka med hallonsylt + passionsfrukt-te. Möms! Nu ska jag skriva lite pluggeri och sen ska jag åka hem till kärleken och fortsätta där. Så, byebye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0