to do-list:

Onsdag:
  • Läst Oliver Twist samt skrivit analys på den enligt dramaturgiska modellen (Sv)
  • Sett Göboket samt skrivit analys på den enligt dramaturgiska modellen (Sv)
  • Lämna in uppsats om teman i boken P.S I love you (Eng)
Torsdag:
  • Gjort klart affischer till en HIV/AIDS-grej i skolan på okända människors skrivna texter (MK)
  • Göra klar hemsida och redovisa (webd)
Fredag:
  • Fota projekt 2 och redovisa (Foto)
  • Fota projekt 3 och redovisa (Foto) - kommer INTE hinnas med & får lämnas in efter kursens slut.
  • Skriva och hålla tal (Sv)
Måndag:
  • Uppsats om information i samhället(?) inlämning (MK)
  • Skriva och hålla tal (Eng)
Vad tror lärarna om en? Att man är någon slags maskin som bara kan mata ut grejer? Idag var jag tvungen att sjukanmäla mig till skolan och gå upp vanlig tid och läsa Oliver Twist. Jag har ändå bara kommit igenom halva boken men har åtminstone skrivit en sida analys på det jag läst. Men jösses, jag har inte ens börjat på något av det andra förutom affischerna...

Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer fotobloggen då? :D

2010-02-16 @ 20:40:50
Postat av: Sussie

tahah, vem är det som frågar? den finns, men den är under konstruktion ^^

2010-02-16 @ 20:59:03
URL: http://putje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0