Onsdag

Sitter nu i skolan. Blev klar med analysen av Oliver Twist vid halv tre. Gick och la mig men kunde inte sova, hade sjuk migrän som innebar en stund med ansiktet i en hink. håhååå... 5.40 ringde klockan och jag kände att jag knappast skulle klara av att sätta mig på en buss till skolan. Gick upp en timme senare och tog två huvudvärkstabletter. Sov till tio. Hämtade jackan och bikinitrosorna som hade kommit. Gillas!

Nu har jag precis fått skjuts av pappa till skolan. Är här en timme tidigt menmen. 13.30 ska jag skriva en uppsats på engelska om P.S I love you... Grejen är att jag redan har lämnat in liknande... Känns fett pointless. Sitter i foto med två fjortiskillar som lyssnar på hiphop med högsta volym och ena killen har sjukaste garvet. Det är inte på topp när huvud känns som det vilken sekund som helst ska explodera... GAAAAH! Ska förbereda fotostudion snart för en fotografering med Helene men först ska jag skriva ut och lämna in de två analyserna till min lärare.


Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0