MVG-barn

aaah, jag är sjukt nöjd. Har bestämt MVG i foto B, webdesign och nu även Svenska B (trots att jag missade det viktiga talet imorse pga bussarna som inte kom). Kunde inte bli bättre :)

Nu är det dock kvar vad jag får i Mediekommunikation, Projektarbetet och Engelska B. Borde ligga på VG i mkom och projektarbetet tkr jag borde få ett mvg. Engelskan är det dock strul med... Vi har bytt lärare ett antal gånger under kursen. Min nuvarande lärare och min nästsenaste lärare anser att jag ska ha VG. Min första lärare tycker att hon saknar betygsunderlag och säger G. (Det var då jag var jättesjuk och sen fick allergireaktion och utslag över hela kroppen). Och tydligen är det så bra upplagt att det är den första läraren som ska bestämma... Så jag hoppas att min nuvarande lärare kan övertala min första, för ett G känns faktiskt orättvist...

Men men, 3 mvg av 6 avslutade kurser känns ganska ok. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0