Hejhåå

Har inte så mycket att säga. Så lite kortfattat rullar mitt liv på. Jag har 9,5 skoldagar kvar tills min tid i gymnasiesalar är över. Sedan går jag på praktik fram till studenten hos Delight Studios där jag var igår. Känns bra.
Å andra sidan betyder bara tio dagar kvar i skolan att det är sjukt mycket saker kvar att göra. Tills imorgon ska en projektrapport över projektarbetet vara klar. Tills torsdag ska jag ha läst ut en engelska bok på 500 sidor (P.S I love you) hålla en redovisning samt skriva en uppsats om den. På fredag ska jag ha läst en svenska bok (Processen av Franz Kafka) samt skrivit en romananalys på denna. En inlämning på filmanalys på Gökboet ska även den lämnas in på fredag. Innan slutet vet jag även att två stora projekt samt några inlämningar inom fotokursen ska vara klara. En fet hemtenta inom mediekommunikation också. Med tanke på att projektarbetet blev klart förra veckan har jag knappt hunnit börja på något av dessa. Stressigt, ja. Men det klarar vi ju!
På torsdag trotsar jag skolarbetet och går på Avatar 3D med päron och pojkvän ändå. Det blir bra. Imorgon ska jag fotografera mitt andra fotoprojekt. Ska plåta Helene i studion i skolan. Det blir näjz! 

Kommentarer
Postat av: camilla

åh, "p.s i love you" filmen är as bra, har hört att boken ska vara ännu bättre =)

2010-02-10 @ 12:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0