SEXYTIME (tycka-synd-om-mig-själv-inlägg)

Har nog aldrig känt mig så sexig som nu förut!
Utslag ÖVERALLT. T.om i hela handflatorna och på fotsulorna. Buhu... Det värsta av allt är att kliar som ungefär 7 000 000 myggbett och svider. Det går inte att ligga stilla så inatt (efter ett besök på akuten) så sov jag som max 2x10minuter. Weei... Dessutom har jag fått feber av skiten samt feberfrossa (?) så fort jag rör på mig. Klarar inte av att stå upp i många sekunder. Allergitabletter och klådnedsättande fungerar inte. Det blir bara värre för varje minut som går tror jag. Ansiktet ser helt groteskt ut i verkligheten. Skola är ju inte ens att fundera på om jag fortsätter se ut såhär... Så går det när man käkar pencilin (som man för max en månad sen testade sig för och fick svar om att jag inte va allergisk mot. GRRRRRR!!!)



Kommentarer
Postat av: Caroline

Ohhjälp. va är det som hänt?

2009-09-06 @ 11:20:31
URL: http://svanemar.blogg.se/
Postat av: camilla

stackare =(

2009-09-07 @ 12:44:15
Postat av: camilla

stackare =(

2009-09-07 @ 12:44:26
Postat av: sandra

Tycker så himla synd om dig gulle <3

2009-09-07 @ 16:42:37
URL: http://yll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0