natt

Jag tror jag lyckades bli obsest i de där tabletterna eller nåt. jag lyckas inte somna om nätterna längre?!
Det blev inget hos Sarah idag. Jag börjar bli förkyld igen??? Sarah kommer aldrig att få sin Ben n' jerrys-kväll som hon ska (något försenad födelsedagspresent :D) om det ska hålla på så här. Hö..
Jaja, ikväll har jag lyckats läsa i min engelska bok iaf. Jättekul att göra på en lördagkväll men måste man så måste man. Arvid gjorde english breakfast till middag också haha, det var asgott. Stekta ägg, bacon, vita bönor i sås(??), tjockispannkakor med sirap, juice och te. hihu
aja nu är klockan kvart över två och jag kan verkligen inte somna. Är trött som ett bajs men det går inte. Har tittat på två avsnitt How I Met Your Mother iaf men batteriet i ipoden är slut nu och jag orkar inte be arvid flytta sig för han ligger på laddaren... haha jaja. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0