My lips

Mina läppar är jätteroliga. Hela min mun har blivit jättesvullen idag. Det syns inte så mycket men det känns helt grotekst. Det är som att hela munnen är en fet fläskläpp. Känns skitudda. Fast det gör ont samtidigt för tänderna typ sätts i läppköttet eller nåt. Eller så har jag fått utslag i munnen, vet inte riktigt.

Anw, jag käkar ett par tabletter jag fick på akuten i lördags/söndags. De gör mig helt galet trött. Jag klarar knappt av att göra något annat än sova när jag tagit dom. Är vaken max fem timmar per dygn tror jag. Kul när man ska till skolan imorgon. Tar jag inte tabletterna så kliar det som sjutton juu Jag är blå föresten också. Mest låren. Blåfläckig liksom. Ha!

Förövrigt har jag inte så mycket prickar kvar på övre halvan av mig som förut. Ansiktet är enligt mor min bara mörkt och man ser spår av utslagen men inte mer än det. Och samma sak med bröstkorgen. Det känns bra, för det är ju den delen man visar när man är ute (även om det blir värre på ben osv).

Heddå heddå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0