fucking funny

Kul att klockan är över två.
Kul att jag ska upp sex.
Kul att jag måste hålla i min läpp.
Kul att jag inte kan sova.
Kul att jag kliar så jag blöder(!!?).
Kul att mina klitabletter även används som sömntabletter.
Kul att jag inte kan ta dem för jag ska till skolan.
Kul att jag missar 1000 saker i skolan.
Kul att jag sagt nej varje dag till A.
Kul att micke inte svarar på msn.
Kul att jag bara klagar.
Kul kul kuk. :D:D:D:D

+
Kul att vi köper ny bil imorgon.
Kul att det är pokerkväll m danderydsfolk på fredag.
Kul att det är pyjamas och benNjerrys-kalas på lördag.
Kul att jag får träffa Sarah unt Matilda <3
Kul att jag hade världens konstigaste dröm i natt.
Kul att jag gjorde världens godaste oboy m kaffe idag.
Kul att jag kan dricka blåbärssoppa till frukost imorgon.
Kul att det ska bli lovely väder imorgon.
Kul att man snart kan ha tusen lager kläder utan att svettas.
Kul att det snart är dags för skidor och bräda
Kul att mitt täcke är varmt och mjukt.
Kul att jag har världens sötaste syskonbarn.
Kul att jag kan sjunga på "I'm Blue" utan att ljuga.
Kul att skoldan slutar till lunch imorgon.
Kul att jag är bäst.

sådärja.

Kommentarer
Postat av: gurkan (sötmandeln)

gulle Suss, du borde verkligen barabajsa på skolan och ta de där tabletterna och chilla lite tycker jag, de kan du behöva! DU ÄR BÄST! <333

2009-09-10 @ 08:34:23
Postat av: sarah

sussie min sötaste korv! tycker som matildisen, du borde ta tabletterna så att du blir bättre och ta skolan sen. på lördag blire party iaf! <3 PUSS

2009-09-10 @ 15:26:17
URL: http://copyrighted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0