bra dag ändå

Hejhopp!

Igår var jag i skolan från 8.20 till 16.00. Var helt sjukt trött efter det. Åkte in till odenplan där arvid klippte sig och sen gick vi runt och kikade i affärer till halv åtta. Åkte hem och skulle läsa klart min engelska bok tänkte jag. Men jag hade fetaste huvudvärken så mitt i läsandet bad jag arvid väcka mig om tio minuter. Så väckte han mig och huvudvärken va ännu värre. Sen höll jag på så i typ två timmar. Då gav ja upp och arvid gick och hämtade huvudvärkstabletter. Så kan det gå.

Imorse vaknade jag och hade huvudvärk igen. Men jag åkte till skolan och hade webdesign i två timmar och ja, såklart blev det ännu värre. Så jag skippade sista lektionen och åkte hem till arvid och sov till två istället då pappa kom och hämtade mig. Efter det har jag faktiskt kunnat läsa min bok så nu är jag klar. Nu ska jag skriva reading journal, men det tycker jag är kul så det gör inte så mycket. höhö

imorn ska ja på studiebesök på svt me charley o martin kl 10 så ja hinner inte gå på några av lektionerna. ännu mer frånvaro... sen ska jag försöka hinna åka till KG hiho! Efter d ska jag iaf till skolan och ha handledarsamtal för projektarbetet och efter det ska jag till danderyds och kolla mitt hjärta kvart i fem. Är skitnervös.. :/

Gud så intressant, verkligen xD


- And you've got a smile that could light up this whole town :)
- Well urs can light up the whole universe! :)


baah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0