pluggiiiis

Kul att behöva tacka nej till att gå ut med folk ikväll, bara för att sitta och skriva denna sjuka svenska uppsats! Åh, jag orkar verkligen inte. Den tär på mina krafter :(
haha okej, nu ska jag skärpa mig. Uppgiften suger visserligen getpung. Vi har fått tre texter (med såndär tråkig gammelsvenska från typ 1600-talet) och så ska vi berätta vilken epok de tillhör och sen visa varför o bla bla bla... I en text finns det en mening som är 21 rader (dataskriver a4). Purk...
Så ikväll blir det att sitta o skriva klart det här innan 00.00 och sen inget mer. Chips o öl/cider med A kanske. Yeyee.. :)
Ajuste, ja har vart ledig idag, ni kan ju gissa vad min dag gått ut på, haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0