Fotobok!

Nämen titta! Jag satt och letade runt efter snygga ramar till rummet och hamnade på FUJI's hemsida. Där kan man anmäla sig om att få en fotobok helt gratis! Jag har sett det här massa gånger förut och tur var väl att jag klicka in där nu för sista dagen är idag! Grejen är i alla fall att om man har en blogg, så får man denna fotobok gratis om man skriver en text om den på 100 ord. Hur bra? Jag har kikat runt lite och det verkar überbra. Man kan göra dom hur personliga som helst. Färger, texter, fonter, olika storlek på bilder - all layout fixar man själv. Hur fint som helst! Ja, tack snälla FUJI, nu ska jag äntligen få göra lite av med alla bilder jag har samlat på mig. Printa ut och spara minnen för livet i en bok. Finnemang ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0