c(:

Idag hämtade mamma mig eftersom hon skulle till Akalla(?) och köpa några tallrikar av någon rysk tant. Anywho, på parkeringen så stog det ett blattegäng på tre grabbar som stog och mecka en Volvo. Den ena tittar väldigt mycket när jag går mot bilen, som står brevid deras. Eftersom mamma är segare än mig (läs: inte hoppar över murar för det går snabbare), fick jag stå där ett tag och bli tittad på. När han verkligen inte slutade, när vi skulle åka, så stirrade jag tillbaka och fick nog, så jag gjorde världens konstigaste grimage, med tungan ute, tillbaks. Hans ansiktsuttryck var något i sin egen klass vid det ögonblicket. När jag vände mig tillbaka några sekunder senare står hela gänget och asgarvar åt mig. Men wtf, jag kommer aldrig se dom igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0