back on track

Nu är jag hemma igen! Resan har varit väldigt mysig och avkopplande... :)

Vi tog tåget 14.20 idag och skulle vara hemma 5 timmar senare. Dock så strulade tåget jättemycket och man var tvungen att starta om det såfort man stannade till lite, så det tog lite mer än sju timmar hem. På tåget så vare ungar som böla hit och dit och flera som var åksjuka. Och ni som känner mig vet min panik när folk mår illa/spyr... Satt med hörlurar så långt intryckta i öronen de bara gick med musik på maxvolym och handen för näsan. Ingen aning om någon spydde faktiskt, hah...

Anywho, har just provat lite kläder jag köpt där nere. Nämligen en skjorta och ett par strömpbyxor (gäller att klippa tånaglarna me tanke på priset.. vill inte få hål i dessa!). Stormtrivs, så skön skjorta, hihi.. Det är iaf asskönt att vara hemma, som vanligt.

Imorgon ska jag till vårdcentralen och ta massa blodprover inför de riktigt allergiproverna som allergiologerna(?) ska fixa... AAAAH, jag är skitnervös.. Efter det ska jag i alla fall fixa med pengar och grejer på banken och sen ska jag till kyrkogården och hälsa på. Hihu. Sen ska jag nog köpa mig en pumpa och karva i också, det är liksom ett måste. På kvällen kommer A hit, hoppas jag, orkar inte åka till honom.. hä!

Nu är det i alla fall dags att sova. Ching chong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0