söndag

Snörvel snörvel. Japp, dunderförkyld har jag lyckats bli lagom till skolan börjar nu igen. Kalasbra... Anywho, så har mitt lov varit riktigt bra. Faktiskt avkopplande och jag har inte pluggat ett skit. Precis som det ska va! Men nu drar det igång igen, och inte nog med det så går jag 8.20 till 16.00 VARJE dag i period2. Arvids familj kan nog räkna med en inneboende framöver... HEH. Eller så kirrar jag körkort!

Ångrar lite att jag inte tog A's råd idag och stannade kvar i hans säng istället för att åka hem. Det är så jävla trist att sova själv när man är sjuk. Känner mig så ynklig. Mycket bättre att bli omhållen hela natten trots att man snörvlar, svettas så man är blöt och brölar mest hela tiden för att det gör ont i halsen. Pöff, nu saknar jag honom...

Kommentarer
Postat av: Arvid Bräne

first!

2009-11-01 @ 23:40:23
URL: http://imstuck.blogg.se/
Postat av: Arvid Bräne

jag sa ju att du skulle stannat här ;D!

2009-11-01 @ 23:43:21
URL: http://imstuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0