projekt jao!

Sitter i skolan och försöker arbeta med projektet. Ska fixa designen till vår tidning men allting bara skiter sig. Önskar jag vore bra på InDesign just nu.. Well well. Sket i mina första lektioner idag. Mår inte bra... Har fått lite småretlig hosta också så kommer och går och har sjukt ont i halsen. Mår typ illa av det när jag sväljer!

Om 25 minuter kommer i alla fall resten av min projektgrupp och då blir det handledarsamtal och sen fotografering till redaktörsbilder m.m. Klockan tre skulle jag fotat Ester eftersom jag har intervjuat henne men hon har opererat sig och kände sig inte tillräckligt schnögg, även om jag aldrig skulle klaga!

Klockan fyra kommer mina syskon, deras respektive och mina syskonbarn. Ska fota dom till min present till mammas födelsedag. Hoppas verkligen inte att hon läser bloggen?! Hmmmm. Iaf, det ska bli grymt kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp bild på klockan

2009-11-26 @ 16:23:30
Postat av: suss

says who? :) är sjuk, så blir när jag är frisk!

2009-11-27 @ 22:28:41
URL: http://putje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0