Pills

Hallelåja!
Igår var det dop för arvids kusin på schemat. Jättefint! När vi kom hem gav vi varann våra presenter. Jag fick världens coolaste klocka och en LP-skiva! Ska fota och visa typ på onsdag när jag är hemma igen. Sen skulle vi gått och käkat på Mamas & Tapas men det blev ändrade planer och vi gick och såg 2012 på Södra (där vi var för fyra år sen) istället. Asgrym film! Satt typ och gapa hela tiden, älskade effekterna! Fast samtidigt så var det nog den sorgligaste filmen jag sett också. Kom hem vid ett och sen satt Arvid och plugga medan jag mest feberyra..
I lördags på 18årsfest hos Alex började jag få ont i halsen. Yey, så nu är jag sjuk igeen. Wooh! Anywho, Arvid hade sovmorgon till 12.40 och jag började 8.20 idag.. 6.30 var det meningen att båda skulle gått upp, jag åka till skolan och A upp och plugga.. Men när klockan ringer frågar A "Hur är det nu, hur mår du?" Jag svarar att jag mår dåligt och han säger "Vi sover en stund till och så ser vi om du orkar gå upp senare". Så båda somnade om och vaknade vid tio(?) då han anklagar mig för att ha stängt av klockan så han inte hunnit plugga?! Gaah, hur ska jag veta när han är vaken och när han pratar i sömnen? Dessutom va han mycket snällare när han sov, hmpf!
Mamma kom iaf och hämtade oss vid halv ett, skjutaste oss till skolan så jag kunde hämta mina böcker. Sen åkte vi hem och jag har vräkt i mig massa Paradis-choklad (och vitamintabletter mom köpte) och sovit till Funny People (fan va dålig film!). Nu är klockan mycket och jag har inte åstadkommit ett piss. Skönt men ångestframkallande... Imorgon ska jag iaf försöka ta mig till skolan. Skulle egentligen tränat med Helene, men det blir inget av.. igen!
Wellwell.. Time to sleep!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0