Love Is My Drug

Måndag idag -> mest bara tråkiga lektioner. Skoldagen flöt på ganska bra. Men på bussen hem somna jag typ 20 gånger. Till slut vakna jag till med ett ryck och trodde jag att jag var framme. Det var fel hållplats. Och jag rusade av bussen eftersom jag egentligen bor på slutstation och om man inte går av där får man resa tillbaks till Danderyds. Som sagt, fel hållplats var det och jag fick vänta på nästa buss. Smidig som en kossa!
Hemma somnade jag bums och sov fram till klockan tio. Då kände jag att det var dags för middag och paniken över pluggandet överöste mig. Ska läsa ut Snabba Cash och skrivit en utredande uppsats om svenska språket där jag drar paralleller till boken tills nästa onsdag. Tjoho!
Hoppas att mina bihålor slutar att göra ont snart - får så sjukt ont i hela huvudet när jag har bihåleinflammation. Too bad! Blir att ringa doktorn i veckan tror jag.
When you're feeling tired - I'll lie there with you
When you get up early in the morning - I'll get up with you
When you have a craving - I'll get it for you
You wanna take a rid all by yourself - I'll be waiting for you

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig!

2009-11-18 @ 19:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0