Lollipop

så jävla fånigt ddär, alltihop... usch!

Sitter just nu och mumsar på vanilj youghurt med blåbär, kiwi och banan. Dricker te såklart också. Idag är det faktiskt inte chaite, utan tuttifrutti-tet. Mums! Perfekt mot trasiga halsar!

Idag har jag inte åstadkommit ett skit förutom att ligga i sängen och inte ens orka kolla på film. Yey! Känner mig förhoppningsvis bättre imorgon iaf, för då tänkte jag ta mig till skolan. Har bara två lektioner + mentor då så d är ju ingen större fara!

Tänkte försöka redigera lite bilder från danmark och lite bilder jag tog dagen innan resan på världens bästa systerdotter (även hon som gjort att jag sitter och snörvlar!!). Efter det ska jag sova. Ja, vi får se hur det går med det med tanke på mina aktiviteter idag... Inatt gick det inte fruktansvärt bra heller, pratade i telefon till klockan tre (tror jag somnade nån gång vid halv dock..)

Jaja, peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0