Hands Held Heigh

Nu har jag varit ute och handlat en del av presenten till söndag. Det blir kalas serrni! Presenten alltså. Har grymt ont i hälarna, ryggen och nacken nu så jag tänkte att jag ska hoppa in i duschen och duscha läääänge med jättevarmt vatten sprutandes i nacken. Jätteskönt! Sen ska jag lägga mig på spikmattan en stund... Efter det blir det att plugga rumpenstumpen av mig tillsammans med några stooora koppar te! Nammi!
Imorgon har jag heldag, men förmiddagen har jag foto i tre timmar och ska plåta i studion så det lär bli roligt.. Sen är det bara mindre roliga lektioner kvar.. Engelska B, Matte D och Svenska B. Yeey haha!


En braig låt som jag har A att tacka för. tack älsko :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0