FlashForward

Aaah, det är helt sjukt spännande. Se se se!!!



Sitter just nu i en paus på ovanstående och panikar övar vilka som har och inte har sen lunch period2. Inte en kotte? HALLÅ? Auuh... det löser sig väl.

Fick just brev. Det var från sjukan som vanligt när jag får brev. hm. Blev kallad till allergolog i december för ett två timmars besök. Uäääh, jag är redan nervös... tänk om dom ska sticka nålen i mig? Creepy creepy! Föresten, kom på att jag fått ett annat brev i veckan också. Fast det var ju ett vykort, men ändå! Ett vykort på en naken man. Såklart från Helene. Vem annars ser ett kort på en naken dude och tänker på sin bästa vän? haha

Kommentarer
Postat av: camilla

jag har tidig lunch, vi kan luncha ngn dag om du vill =)

2009-11-16 @ 19:58:50
URL: http://hotnights.blogg.se/
Postat av: suss

haha, men ja har ju sen x)

2009-11-16 @ 22:14:44
URL: http://putje.blogg.se/
Postat av: Micke

följer också det där på fredagar!!:D

2009-11-17 @ 13:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0