Blowin' In The Wind

Sitter i skolan nu. Är skittrött, gick upp 5.40.. eller ja, snarare 6.10 eftersom jag inte kom upp tidigare. Har ingen lektion förrän 11.35 men ska fota i studion idag så det var bara att pallra sig upp. Slutar fyra idag och då ska jag åka hem och ikväll faktiskt inte göra ett piss! Fyfan va skönt... A kommer och så ska vi bajsa typ. Nej men, haha, ha en skön fredag helt enkelt. Jag lär somna tidigt, är sjukt trött efter en fullproppad vecka! Ska fixa A's present också.. hm, den är lite konstig faktiskt.
Nu ska jag föra över massa bilder så jag har tomma minneskort och sen ska jag sminka mig. Hann inte det imorse, heh..

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle bli så glad för en bild på hur du har din bena! skulle verkligen bli jätte glad, är nämligen så inspirerad av din frisyr. så snälla :)

kram louise

2009-11-20 @ 14:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0