wopidoo

Tjohej tjohej...
Här sitter jag. I arvids säng och snurvlar. Arvid sover fortfarande (och håller i mitt ben...?) själv har jag vaknat från och till hela natten eftersom jag blir heltäppt i näsan på den sidan jag ligger på. Dessutom försvinner mitt papper som va tänkt att ligga under min näsa hela tiden... eh ja, va intressant (läs äckligt) för er att veta.

Igår var det Sarahs överraskningsfest. Dumma att vi missade den. I ungefär en halvtimme kände jag mig rätt pigg och tjatade då som tusan på arvid att vi skulle åka, eftersom han sa att han bara hade ont i huvet nu. Men, han tjatade tillbaka och sa att jag inte fick gå för jag va sjuk. Bra va väl det för jag kände mig rätt risig resten av kvällen. Men ja, om du läser detta, förlåt Sarah för att jag missade din fest och inte kom och hoppa fram och skrek SUPRIIISE!

Dessutom missade jag ju att träffa alla dom människorna, tror det va ett tag sen. Speciellt Sarah... hm, mutter...

Har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra nu.. har förjävla ont i nacken så kanske ska lägga mig ner och snora ner arvids kudde lite till :)

tjingaling

Kommentarer
Postat av: Sara

såå himla tråkigt att ni inte kunde komma! Du hade till och med fått träffa rutbyxan lixom. Hur coolt hade inte det varit egentligen? :D <3

2009-05-09 @ 15:22:19
URL: http://ridrumpa.blogg.se/
Postat av: sarah

sussie min sötkorv! det gjorde ingenting att du inte kom, du var ju sjuk. synd bara att du missade rutbyxan :P

men vi ses i helgen ju! pusspuspussssss<3

2009-05-13 @ 13:30:27
URL: http://copyrighted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0