Daddy, daddy coool

Jag har världens bästa vänner. Underbar familj. Finaste pojkvännen man kan önska sig. Jag är lyckligt lottad. Jag har allt och lite till tror jag. Varför ska man ändå vara missnöjd så ofta? Fast idag är jag ändå happyhappy. Om det inte var för att jag fick ett ashårt slag i magen efter skolan, stötte på en naken man som kissa på sig på tåget, en flirtande knarkbyggare samt en förjävlig tant till busschaufför. He. Men nej, jag är ändå glad idag!

Anw, jag saknar pappa. Vet inte riktigt varför för vi sågs igår och jag brukar inte riktigt vara pappamonster. Men just nu saknar jag honom... hm.

Peace and love or else.

Kommentarer
Postat av: sandra

åå gullesnutt! jag förstår verkligen vad du menar, för jag är nog ganska så mycket på samma humör idag! saknar dig mest<3

2009-05-26 @ 14:03:50
URL: http://yll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0