dålig lördagkväll

Ikväll har jag ont i magen, mår illa och är på nåt konstigt sätt hungrig. Åtminstone kurrar det i magen. Grejen är att min hjärna hela tiden tänker på dadlar för jag åt en förut. Och då mår jag skitilla! Varför måste min dumma hjärna börja tänka på dadlar fem gånger i minuten? Urk...

Dessutom är jag kissnödig. Men jag vet inte om jag orkar gå ut - skrämma upp mig själv i mörkret vid dasset. hmm, måste väl.

Imorgon ska vi fira brodern här ute på landet, första ggn hela familjen kommer vara samlad på väldans länge. najsbajs. på måndag är det bajsis som gäller och på tisdag blir det tjejkväll med bajsis och esturn. onsdag ska man hålla på och fixa med båten så den blir klar nångång (SARAH SKA VI TRÄNA PÅ ONSDAG?) och a kommer hem. På torsdag ska jag ä-n-t-l-i-g-e-n på den där handledarkursen som man måste gå om man ska köra bil... blalbalblablaa. vecken efter nästa börjar jag sommarjobba. vi får väl se hur det blir, haha!

nu måste jag ut och kissa. hoppas det inte kommer nån våldtäktsman när jag sitter där utan byxor...

peace & love folks

Kommentarer
Postat av: sarah

(JAA-A, DET TYCKER JAG VERKLIGEN ATT VI SKA!)

2009-06-22 @ 11:09:54
URL: http://copyrighted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0