måndagen avklarad!

Sovmorgon imorse eftersom matten är borttagen = förfärligt skönt. Försov mig dock så mami fick skjutsa. tack! Drömde en jätteläskig dröm på morgonen om demoner och att de försökte döda mig med min tandborste. Ringde pappa också i drömmen men han svara inte.. illa!

Det var sjuuukt mycket snö här när jag vaknade. Iaf en decimeter. Men när man hade kommit bort en bit mot Sollentuna så var det ju bara lite fjutt? Jättestor skillnad! Hade precis liksom pullsat genom snön och borstat av bilen... Hm!

När jag kom hem var systeryster och Vendela här och bakade julgodis. Jag sov en stund och blev väckt av Vendela som satt och stirra på mig haha. Sen tittade vi på Musses Klubbhus. mahaha, ja älskar att ha småbarn i närheten! =)

Tyvärr åkte de hem och jag blev tvungen att plugga.. Har bland annat fotat ett förslag till mitt projektarbetes framsida. Egentligen ville de ha en svart bakgrund bara men jag tyckte det va väldigt tråkigt... Så jag fotade ett lite mer färgsprakande förslag: (jag har använt mig av 5 ljuslyktor, tre vaser och lite halsband. Och ja, en rutten passionsfrukt...)

Kommentarer
Postat av: Caroline

tycker verkligen detta blev grymt mycket snyggare.

2009-12-14 @ 23:25:58
URL: http://svanemar.blogg.se/
Postat av: Anna

du verkar va duktig på att fota, kan du inte säga vad du har för objektiv, skriva ett inlägg alltså och vad du vill skaffa för kamera, objektiv och så vidare? vore kul att läsa

2010-01-10 @ 01:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0