Dagen i text, tralalal

Besöket hos allergologen gick bra. Fick göra pricktest med 14 tester. Hon ritade upp streck på mina armar där testen skulle tas. Sen fick jag en droppe av lite olika vätskor på varje streck, typ mögel, hundar, katter och så. Sen tog hon några nålliknande grejer och gjorde hål på mig.. =( Men ingenting gav utslag (förutom hestaminet som tydligen var väldigt litet?). Sedan blev det vida diskussioner eftersom allting är så konstigt - som vanligt med mig... Nej men det blir återbesök för heldagskoll och tjohej för pencilin. Och mina värden var låga (man ska ha under 360 (tror jag det var) och jag hade 25..) så det var svårt att verkligen vara säker.. KUL.
Getingar var jag däremot allergisk mot och måste ha några olika mediciner och adrenalinspruta jämt tydligen. Så people, be prepared att sticka en spruta i mig.. ehuh, kul att alla mina kompisar är rädda för sprutor! haha Jättekul var det beskedet.. nje. Jordnötter får jag inte heller äta - inte för att det gör mig så mycket heh!
Efter sjukan åkte jag och mams till mörby och käka TacoBar och så kom arvid och mams körde till skolan. Mötet med syo gick bra. Jävligt trevlig syo har vi tycker jag.. Anw, nu kan jag koppla bort Matte D helt och hållet och behöver bara plugga hemma och se till att göra prövningen i Maj. Stört skönt då jag kan fokusera på alla andra kurserna nu istället för att ligga hemma med migrän. Enda problemet är att jag fick MVG på förra delen och syo blev rädd att jag inte kommer kunna få IG pga det. Men... IG MÅSTE JAG HA!! låter helt sjukt, men det är sant, hahaha!
Nu ska jag gå och pussa på min pojkvän och lägga mig i sängen för imorgon blir det upp tidigt och åka på studiebesök på en reklambyrå med Charley och Martin... håhåjaja... eh!
MUPP

Kommentarer
Postat av: Anonym

bajz

2009-12-10 @ 15:01:33
Postat av: Anonym

hej hopps

2009-12-10 @ 15:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0