ajje!

Vad kul att man antalgigen lyckats få magkatarr nu också? neeee. Vet inte om det är det men mamma misstänker det. Mådde illa redan igår när jag kom hem från skolan och lyckades som mest peta i mig lite champinjon och tomat till middag (tacos). Sen en kopp te. Har fortf inte gått över och magonten har gjort det sällskap. Yey

Ska ha svenska tal imorgon, 5 minuter, om mina syskon. Vetefan hur jag ska klara det. Får göra det på fredag om jag vill, för liten grupp (för d som tycker d är lättare). Men det är nästan läskigare ju, haha...

Åkte iaf till skolan imorse. Eller ja, jag åkte till hållplatsen som ligger 8 minuter (idag 20 pga snön??) från min "riktiga" hållplats och två minuter gångväg ifrån. Så gick jag hem igen... :\

aja, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0