hej jag är matgalen, japp.

Åh, jag har blivit så fruktansvärt seg på det här med bloggning. Men det blir ju lätt så när skolan och hemuppgifter tar över. Idag har jag iallafall varit ledig och det har varit stört skönt. Sova ut och bara göra i ingenting är underbart. Men underbart är kort. Ensam hemma är jag ikväll också. Förutom två små lurvbollar som troget ligger här brevid mig.
Har faktiskt inte så mycket mer att skriva... Underbart väder är det dock numera. Hoppas verkligen det håller i sig nu. 20+ i april = mumma!

För er som undrar är detta iallafall min middag jag gjorde. Ser rätt skabbigt ut men det är stört gott. Tonfiskröra FTW!




Har ni tur, or what so ever, så kommer det upp lite bilder imorgon. Jag har faktiskt äntligen fått tillbaka mitt efterlängtade fotointresse och lite inspiration. Älskade älskade vår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0