Death And All His Friends

Jag vet inte. Jag förstår inte. Jag vill inte. Jag orkar inte. Jag hoppas inte. Jag tror inte. Eller, va? Nej just nu känns det inte bra alls. Söndagar är ingenting jag gillar. Förut idag var det långpromenad med Jasmin och det var skönt. Mucho behövligt. Men trots att jag har all anledning i världen att vara lycklig, känner jag mig mest otillräcklig ikväll. Det här duger inte, nu går jag och gräver ner mig i sängen med godispåsen jag köpte under promenaden.


No I don't wanna battle from beginning to end
I don't want a cycle of recycled revenge
I don't wanna fallow death and all his friends

Kommentarer
Postat av: Micke

hoppas du mår bättre idag. puss

2008-09-22 @ 10:35:15
Postat av: Jasmin

tösen, ja finns här oavsett vad<3

ringer dig ikväll<33

2008-09-22 @ 14:47:43
URL: http://[email protected]
Postat av: Matilda

åhh...hjärte suss ring när du vill de vet du! föresten ringer jag dig sen och säger GRATTIS :D men vill inte innan 4 ifall du skulle vara i skolan ^^, hiho! DU ÄR BÄST! <33

ps. Fika snart igen va? eller kanske god mat in my lägenhet?

2008-09-25 @ 15:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0