All By Myself

Tack för igår. Jag lär ha världens bästa vänner. Det var fint. Hjärta till er!

Ensam och tråkig dag idag då. Vakna hos Arvid och åkte hem tidigt. Målat och donat ett tag. Sen skulle Arvs komma men sen orkade han inte. Yey. Nu ska jag sova ensam. Ehuehhhh. Iaf hade jag köpt ben n jerrys åt honom, så den tar jag nu... ehe. Fan jag har inte varit ensam hemma på år och dar tror jag. Vad gör man!? jag har nästan panik, finns ju inget att göra. Tv - dator - tv - dator, huuuuuuuh? okej nej det här suger faktiskt. Imorron ska jag iaf köpa dator, det blir bra det. Puss på det.

Kommentarer
Postat av: sara

puss på världens bästa sussie <33

2008-09-27 @ 21:49:22
URL: http://ridrumpa.blogg.se/
Postat av: Jasmin

allt för dig susse pusse:)<3

2008-09-30 @ 09:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0