Kan inte få nog

Åh vad jag älskar när du är här när jag är dålig. Inte för att jag inte gör det annars. Känslan av att du gillar mig som jag är. Att vi gör toast med ost och skinka(!) och varm oboy. Du skryter om hur goda dina blir. Erkänner snart att mina var mycket godare. Heroes i sängen med en tonfiskpizza som vi delar på. Du gillar ju inte ens tonfisk? Lägger oss klockan nio. Säger att vi verkligen måste sova. Hur som haver kan vi inte låta bli att prata i tre timmar med varandra ändå. Känslan av dina armar runt mig.

Åhja, jag bara älskar oss så mycket ibland.

Kommentarer
Postat av: Micke

Äta tonfisk när man inte gillar det,

det är KÄRLEK, haha ;)

2008-10-25 @ 18:22:59
Postat av: suss

ja, lite. eller vad annars?

2008-10-25 @ 19:15:11
URL: http://putje.blogg.se/
Postat av: Jasmin

jag blir typ kär i er:P xD

kärlek vännen min<3

2008-10-25 @ 22:19:18
URL: http://jasminrastegar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0