varning varning

Nu är jag sur! Jag är riktigt riktigt hemskt och farligt sur. På mig själv. Jag skrev precis ett inlägg. Publicerar det. Och skriver ett till, det med låten. Och hur smart är jag inte då? Inte alls. Jag tar samma inlägg, raderar skiten och POFF så var det bara ett inlägg. Jo, det med låten. GAAH. men bra va väl det. Eller nåt. Jag menar det va väl inte så intressant? Handlade om att jag är sjuk, Helenes rumpa skakar, Obama vann och att jag plötsligt lärt mig sticka och ska ha det som tidsfördriv på toa i framtiden. Yes. HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha nej men man kan åka i alla fall. :)

2008-11-06 @ 18:18:29
URL: http://svanemar.blogg.se/
Postat av: Sötmandeln

aww, suss du är ju bara sötast <33

2008-11-06 @ 21:17:12
Postat av: micke

"Helenes rumpa skakar"

hahhaa wooot?? x)

puss

2008-11-07 @ 00:04:57
Postat av: Jasmin

hahahaha xD

sudda sudda bort din sura min x]

<3

2008-11-08 @ 01:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0