Vaddå snökaos?

Sjutusan vad det har snöat i natt! Mina stövlar blir ju dränkta bara jag tar ett steg utanför huset. Fast... det är ju helt okej alltså. Mamma skulle skjutsa mig till skolan idag,men efter att vi åkt i en kvart - tjugominuter och knappt kommit nån vart gav vi upp. Bussen, som jag annars hade tagit, stog dubbelvikt ner i diket med ett trasigt dragspel. Eh, ja. Så idag blev det ingen skola för min del. Istället svängde vi iaf till blomaffären och införskaffade oss nytt sällskap till fönsterbrädan.

Snart blir det ostkaka för min del och sen ska jag försöka ta mig till danderyd så jag har en buss mindre att oroa mig för imorgonbitti. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: micke

Ostkaka är så jäääääääääävla gott x)

2008-11-24 @ 16:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0