Värme?

Nu är man så gott som frisk och det känns som den kyla vi haft sakta men säkert börjar tina upp till en mer sofistikerad temperatur. Härligt må jag säga. Veckan har till stor del spenderats ute på Kungshatt bortsett från en kväll då jag, jocke och arvid tog oss till solna för en kajaktur. Mysigt var det. Nu är jag hemma igen och kommer inte se min kärlek på fem veckor, om jag inte får ett ryck och åker och hälsar på några dagar. (nån som vill följa med ():) ?)

Idag är det kombinerad namngivningsfest och ettårskalas för Vendela. Fast hon fyller inte ett förrän i juli, men iaf. Jag har upptäckt att jag är helvit idag, äh, gost... jag är inte ens brun ju. Nej, nu ska jag sätta färg på naglarna sen så ska jag åka iväg. Tråkigt inlägg, yes. Läste du såhär långt.... sucker. So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0