Hallååå, nu glömde du mig. Klaaappaa dååå...

Just nu sitter jag här i min säng helt inburrad i täcket. Har precis ätit pannkakor med glass och jordgubbar med Jompe. Efter det gav jag vovvarna mat och i och med det måste de gå ut och göra behov nr2 - PÅ EN GÅNG! Men eftersom det är Jompes tur att ta ut dem och han också behöva lätta på trycket så sitter jag och försöker göra allt för att underhålla dem. Allt för att det inte ska hända någonting inomhus. Herregud "klappa mig, klappa mig!". Kliar på  magen men tänker att jag trycker för hårt på kissblåsan och så glider vänsterhanden över till tangentbordet. MÖRDARBLICK! och "nähä, då går jag då!". Svårt att göra två saker samtidigt, men det är tur att jag inte är kille för då skulle det vara ännu svårare... hm.

Kommentarer
Postat av: Gurkan

haha...alltså suss JÄMT när jag läser din blogg blir jag så glad =D

PUSS!

2008-07-02 @ 14:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0