Cheesecake brownie

Idag träffade jag Sarah och Matilda. Äntligen! Det var nog tre veckor sedan, herregud. Ben n' jerrys dagen till ära med smak av brownie och cheesecake. Jummie is the only word my mouth can express. Lyckad dag tycker jag iallfall (bortsett från att jag inte visste att Håkan spelade på allsång idag och att jag och Matilda inte var där).

Imorgon blir det till att måla mer hus och kanske ut och leta efter kläder samt en flytväst. På torsdag är det lunch-grillning med tjejerna om jag inte åker ut till vässarö. Fast det kanske jag gör på söndag istället. Vet inte riktigt när jag har tid egentligen, men jag längtar efter dig... Jaja, det är iallafall kul att hinna ha tid och träffa kompisar nu på sommaren. Mums. Fast det skulle inte göra något om vädret ville bli liite bättre och inte bara var mulet. Min önskan idag.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Micke

Matilda visste ju, hon sa till och med på msn till mig att hon skulle dit och se honom :O.

2008-06-28 @ 22:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0