bästa starten på ett sommarlov.

I torsdags var det skolavslutning som var ganska random. Inget sitta i aulan/kyrkan och lyssna på kören som sjunger alla sånger som ska sjungas. Nej, i vår skola är det tipsrunda och dragkamp och en vers av den blomster tid i en park. Efter det kom arvid och vi åkte hem till åkersberga. Där fick jag present av mamma och pappa för de tyckte jag gjort bra insatser i skolan i år. Sen åkte vi till lidingö där vi firade att kusinvitamin tagit studenten. Sen åkte jag och arvid och mötte upp lite folk till kungshatt. Där blev det bland annat grillat och mys. 

På natten kunde varken jag eller arvid sova och när vi vaknade vid två-tiden försökte vi äta frukost. Arvid var bättre på det än mig och eftersom jag bara mådde illa ville jag hem till min säng. Så pappa fick komma och hämta mig och köra ut mig till berga. Där blev jag ensam hemma och det fanns absolut ingenting att göra. Tråk! Natten var inte så mycket bättre än natten innan utan jag låg och störtböla till 39graders feber, kryp i hela kroppen, snorande näsa, halsont och illamående. Blä. Idag är det iallafall bättre och just precis nu har arven kommit hit, det känns bra. Nu måste han starta om datorn av nån anledning dock så jag får väl avsluta nu. Tjing för idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0