Strl 146

Idag har jag storshoppat på apoteket. Pencilin, Rinexin, nässpray och hostmedicin. Har lyckats få ögon-, öron- och bihåleinflammation. Hela köret liksom. Förkylningen blev bara värre och värre och idag tog jag mig i kragen och gick till doktorn. Det var inte få gånger hon sa "Du är verkligen genomförkyld, ta hand om din kropp". Haha, och jag som vill sola lite så brännan inte försvinner och jobba vidare och tjäna pengar. Hej och hå!

Köpte även en tröja på POP. Jag är fan pinsam. Har längtat efter tröjan i flera år nu, en helt vanlig randig POP-tröja helt enkelt. I vuxenstorlek var den minsta storleken L så jag gick till barnstorlekarna där en 146a satt perfekt. Det är ju seriöst en storlek för typ elvaåringar. Jag skäms, jag är för liten!

Kommentarer
Postat av: Gurkan

nää suss...du e söt o precis lagom stor! =D

2008-07-10 @ 18:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0