Vindruvor och godis i mörby.

Hej hopp!

Nu sitter jag hos bajsis i väntan på att bussen ska gå till bajsishuset nummer två. Ikväll är det grillkväll med grupp6 och det ska bli mys som fan. Det är ovanligt men kanske därför man uppskattar det så mycket. Helene säljer sin moppe idag... Vi åkte sista åket igår men det var för kallt för att bli ett långvarit sådant. Sen åkte jag till Danderyds Gästeri och träffade Elena, Olle och pojkvännen. Sen fick jag skjuts till Danderyds och tog bussen hem. Swipp swapp... Men idag, imorse, träffade jag Thomas. Jag var helt borta och märkte inte att han och Arvid hade stått där. Fast jag kände det på mig så jag såg dem iaf. Tur. Hans familj är lång. Läskigt nästan. Till och med Olle är längre än mig.

OJ OJ OJ! Nu måste vi gå jättenu. Puss och kram skumbanan.

Kommentarer
Postat av: Jasmin

hejdå moppen som jag aldrig fick se:P

2008-04-18 @ 17:47:59
URL: http://jasminrastegar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0