Matte hit och dit.

Just nu sitter jag ensam i skolan. Alla andra är på deras mattelektion och jag borde också plugga men jag får inte vara med dem. Det är såhär, att jag hade matteprov i tisdags. Det var första gången jag verkligen trodde att jag skulle få ig på ett prov (förutom den gången jag fick det i spanska men det var ju halvt med flit). Jag har tittat EDS titt som tätt för att se hur det gick, om jag åtminstonde skulle få mig ett G. Jag har drömt om när jag fått tillsagt att jag fick ig och jag har klagat till allt och alla om hur rädd jag är.

Jag hade tänkt vänta med att kolla, om det gick jättedåligt, tills de andra var tillbaks här. Men min nyfikenhet steg över mig som vanligt - VG. Hur fan kan jag få vg på det där provet? Jag har nu smsat alla som jag klagat till och frågat hur det gick till och fingrarna mina är helt skakis. Jag förstår det inte, det gick ju så stört jävla dåligt och ändå fick jag lite mvg-poäng också. Det går inte in i mitt huvud. Jag som tänkt en miljon gånger att jag kanske borde hoppa av B-kursen pga det här provet.


Mja, så går det väl när man inte tror på sig själv. Iaf, det här gjorde minst sagt min dag och ack, så glad jag blev nu!


Kommentarer
Postat av: gurkan

Sussie...skriv något nytt? jag har tråkigt..hihi =D

2008-04-10 @ 19:56:11
URL: http://gurka-an.bloggspace.se
Postat av: Caroline

svar: oho coolt, vå får hoppas han kommer som beräknat då :)

Grattis till VGt, jag tror jag aldrig fått ett VG på ett matteprov. haha

2008-04-11 @ 13:05:52
URL: http://svanemar.blogg.se
Postat av: Jasmin

jag är inte förvånad! du är ju jätte duktig:)
Go sussie go go go sussie:D:D

2008-04-18 @ 17:48:56
URL: http://jasminrastegar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0