Håkan håkan håkan!

Helgen har bestått av grillkväll med gamla gänget från Danderyd som var nostalgiskt och mysigt. Hem och sova med A och sen var det in till stan och träffa Sandra och Sarah. Där hittade vi inget* så vi for till täbban, till Sarahs stora förtjusning. Fyra par solglasögon inhandlades och present till systern min. På kvällen var det prat och prat och prat. Egentligen skulle vi ju ha haft spakväll, men vi fastnade vid bordet och tog spaet på morgonen istället.

Nu har de just åkt hem och jag ska snart till Malin och fira hennes 29-års dag. Hipp hipp hurra.

Det roligaste jag har att berätta nu är att jag träffat Håkan. Tack vare Sarahs kompis som messade att han var på Bengans så sprang vi dit och där fann vi honom. Sittandes med en rolling-stones tröja på sig. Woawoaww! Jag som tjatat att jag ville gå på konserten han hade igår. Kul för mig japp. Jag fick en affish av Sarahs kompis (väldans snällt måste jag säga!) och på den skrev håkan sitt namn och ett stort hjärta med guld penna. Planschen ska få en herders plats, det kan jag lova.

Puss på honom. Nu far jag till Mariatorget. Ciao!

Kommentarer
Postat av: sandra

tack för en super duper trevligt helg bruden

2008-04-22 @ 10:42:23
URL: http://yll.blogg.se/
Postat av: Gurkan

Men lilla söta sussie uppdatera...XD

2008-04-24 @ 12:47:59
Postat av: Jasmin

jag är svartis >

2008-05-03 @ 16:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0