Grill

Jaha jaha. Igår var det skola som väl dög och sen var det mys inne i Gamla stan med kära vännerna samt jordgubbar och vindruvor. Idag upptäckte jag att, eftersom jag solat med leggings på, har jag en mycket snygg kontrast på smalbenen, kritvit mot lite brunare. Hehu. Efter att vi varit där var jag och Sandra tillbaks till skolan och köpte sedan en varsin Magnum mandel. Efter det for jag till Jocke och vi gick till abborreberget och han och några stycken badade (jag hade faktiskt inga badkläder och jag bor i knarkarberga så jag kunde inte åka hem och hämta). Sen gick vi hem till Jocks, men innan det blev jag bjuden på glass (woho, i am a glassmonster). Vi packade ihop grillsaker och gick tillbaks till abborreberget och mötte hans klasskompisar (två av mina fd classmates). Vi åt och vi drack och sen kom Arvid och vi åt ananas, konstiga kakor och chips m.m. Kollade på film gjorde vi men jag somnade och åkte hem istället.

Nu sitter jag här och har just ätit frukost i det 20-gradiga vädret. Just tagit en clarityn eftersom både näsa och ögon forsade så nu är det åtminstone lite bättre. Sen måste jag till Täby och hämta min kära mobil (hoppas den inte funkar så jag får en ny snart). Sen ska jag iväg igen och ja.. hej och hå säger jag bara.

hej då ja, puss.

Kommentarer
Postat av: Gurkan

Sussie dax o skriva nytt inlägg nu tycker jag ^^, Puss

2008-05-03 @ 17:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0