Ganska random, si si.

Jag vill börja detta inlägg med att be om ursäkt till alla som behöver se mig idag. En för stor skoltröja sen åttan och ett ansikte med ögonlock tjocka som fläskpannkakor är hur jag ser ut idag. Jag känner mig inte vacker, nej. Men tyvärr är det så att jag och alla andra får stå ut med det. Så, klart.

Är jättetrött den här veckan och mor min påstår att det är på grund av "våååren, det är våååren". Sant? Jag vet inte. Blir man tröttare på våren? Det känns som det borde vara tvärtom - det blir ljust, färgglatt och yippie ka yey, men nej istället går man och blir zombie. Visst visst, världen är underlig.

Nu ska jag, om några få minuter, hasta på mig jackan och lunka till bussen. Orkar inte gå upp till Norra Bergsättra idag, bussen är ju snuddpå alltid full då... Nepp nepp, puss och hej och det här blir nog förresten en rätt jobbig dag. Seminarium i träningslära, wtf?

MÖH:

Kommentarer
Postat av: sandra

haha söt du e!
ja jag förstår inte varför man är så trött, håller med om att det borde vara tvärtom liksom, de tär vinter som är uscg och fy och blää och dö inte våren då är det haleljulia och jippie liksom men men din mor kanske har rätt änåd=P
puss på dig söta unge

2008-04-16 @ 13:05:09
URL: http://yll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0