En fredag i April.

Här sitter jag i skolan. Wasa-Sandwich med en krona på Set och en Choco Latte kryper och slingrar sig ner i min mage. Fan va skabbigt det lät... Kvart i ett har jag PH, lite förtidigat, efter det vet jag inte om jag ska sitta kvar i skolan och vänta med Sarah i skolan eller åka direkt till Malin som jag lovat. Eller ja, till mamma och Vendela men de är hos Malin. Utan Malin alltså. Mamma är barnvakt förstår ni och jag tänkte hälsa på. Efter påhälsningen kommer Arvid och då ska vi köpa present till JockePocke och jag kanske köper ett nagellack eller två.

Jag vet inte vad jag ska göra senare. Sega kanske. Måste skriva ett CV också. Jag och Helene ska söka jobb tillsammans, på en jvla kyrkogård! Egentligen skulle jag jobbat på Vässarö och sånt och sen åkt och seglat med The Brains. Sommarn lär ju bli konstig vad jag än gör... tyvärr.. bajs. Struntsamma, eller inte, men vi låtsas.. eller jo..

Som en uppföljare på gårdagens (?) inlägg så tänkte jag berätta att det enbart var två döda grodor på gatan idag. Eller vänta, tror det var i onsdags jag skrev. På onsdag kvällen såg jag en bil köra på en groda. Det sa splatt och benen sprattlade hit och dit och sen var han död.. Det var blod. Jag tror jag började gråta. Skoja, jag började gråta.

Nu ska jag försöka göra lite skoluppgifter. Shepp och hoj som Matildas mormor säger.

Kommentarer
Postat av: gurkan

men Sussie har du inte ätit upp den där mackan redan? :O
hahahaha!

2008-04-06 @ 16:40:57
URL: http://gurka-an.bloggspace.se
Postat av: suss

Är det här man svarar på kommentarer, haha? Iaf, det var faktiskt den tredje mackan den dagen, så nej nej nej tyvärr :) *tjockis*

2008-04-07 @ 09:30:45
URL: http://putje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0