Avskavt nagellack. Rosa sådant.

Idag är det fredag och jag sitter i skolan. Jag äter tuggummi och därför är jag jättehungrig. Ikväll ska man till Matilda och äta pannkakor men jag vill ha dem nu. Jag är pank. Verkligen på riktigt. Eller okej, jag har 13 kronor. Så jag är väl litelite rik ändå. Om man jämför med lustigkurrar på gatan alltså. Tycker synd om dem faktiskt. Enligt min uppfattning så sitter de bara där och får se massa random folk gå förbi. Tjockis-fjortisar med för höga tankar om sig själva, normala stressade och slitna människor, några hyper och en enstaka tant som skänker dem en krona. Jag borde göra något. Fast jag tycker faktiskt synd om dem och för stunden får det nog räcka. För stunden.

Japp, ikväll ska jag hem till Matilda. Jag och Sarah sitter i skolan och Matilda åkte just förbi Globen och skrev "vink vink" i ett sms. Ja, vink vink tillbaka på dig du! Snart ska vi kila, om sisådär en tio minuter. Och vem i sjutsiken bryr sig? Nu slutar jag skriva.


Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0